om mig

Mitt namn är Elin och jag är en sjutton människa som faktiskt är ganska svår att benämna. För precis som alla tonåringar förändras jag nästan litegrann från dag till dag, vilket nödvändigtvis inte behöver vara en dålig sak. Vissa egenskaper är dock alltid konstanta, såsom att jag är finurlig, vansinnigt målinriktad, pratglad och tycker om att busa. Förtillfället går jag i tvåan på Apelrydsskolan i Båstad där jag läser samhälle med inriktning textil och design. Det allra bästa jag vet är att designa och sy kläder! Som ni förstår får jag mycket utlopp för det genom mitt projektarbete och det är det som gör det här så fantastiskt roligt!

I Båstad bor jag i en liten fyrarums stuga tillsammans med två av mina klasskamrater vid namn Anna och Frida. Vissa helger rymmer jag hem till mamma-pappa-hund för att kunna vara ett litet barn igen. Övriga familjemedlemmar är dubbelt upp med storebröder samt en syster.

Förutom att spendera timmarna framför en symaskin tycker jag om att spela & sjunga:

 

Håkan Hellström:

 

Gå på festival:

 

Min klass:

 

Vänner; kärlek:

 

Huvudkliare:

 

Och mestadels hela världen, såklart:


Kommentarer
Postat av: Lina

du är fin,

sjunger fint,

håkan är fin (finast?)

joel alme på siesta var fint,

huvudkliare är fina och ditt projektarbete är väldigt jättefint :>

2009-12-06 @ 17:31:38
URL: http://rozentuzjazmowana.blogspot.com/
Postat av: My

Håkan,<3. Allt annat är ju totalt ointressant.

2009-12-06 @ 19:20:12
URL: http://comearmageddon.blogg.se/
Postat av: kajsa

Går du på Apelrydskolan?????

Men alltså.. där tänkte ju jag gå! Min pappa kommer ifrån Båstyad och vi har hus precis där. Faktum är att jag har spenderat så mycket tid där att det på alla sätt räknas som mitt andra hem. Nej, det ÄR mitt hem. Och gosh.

Fy fan vad roligt.

Och en helt fantastisk kollektion du verkar knåpa ihop. Tycker att det syrenlila ser sagolikt ut. Som ett kalas och lite till. Du är fantastisk.

2009-12-11 @ 10:51:34
URL: http://aenigma.blogg.se/
Postat av: Erica

hej. du verkar vara en himla fin person men himla fina idéer när det gäller sömnad. jag ser fram emot att se allt av kollektionen!

2010-03-16 @ 02:29:04
URL: http://enettaiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0